[Karty] Re: [Karty] Re: Eurobank już chodzi

Krzysztof Kowalski karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 30 Sep 2003 18:17:56 +0200

> Tutaj włączę się w waszą dysksuję i potwierdzę zdanie niektóych, że
eurobank
> to jednak zupełnie inna kategoria obsługi klienta, której nawet nie ma co
> porównywać do Lukas Banku czy innych banków.

Ja na razie jestem przekonany, że Eurobank to bank kredytów ratalnych - na
to się nastawiają. Nie sądzę by w początkowym okresie istotnie chcieli
przyciągnąć klientów na ROR - a zapewne jest to długotrwała strategia. No i
mają duże szanse - bo lokalizacje pasują do tego idealnie.

Pozdrawiam
KK