[Karty] Re: [Karty] Re: Eurobank już chodzi

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 30 Sep 2003 18:35:07 +0200

> Ja na razie jestem przekonany, że Eurobank to bank kredytów ratalnych - na
> to się nastawiają. Nie sądzę by w początkowym okresie istotnie chcieli
> przyciągnąć klientów na ROR - a zapewne jest to długotrwała strategia. No
> mają duże szanse - bo lokalizacje pasują do tego idealnie.

Chyba, że tak - to mają dużą szansę, choć... w superkarkecie obok którego
byłem było
stoisko ratalne przy Media Markt (chyba obsługiwane przez Lukas Bank) gdzie
kolejka
wiła się na ładne kilkanaście osób. Nikt nie zainteresował się aby podejść
kilka
kroków do "budki" z eurobankiem żeby zapytać o pożyczkę itp.

Moim zdaniem właśnie to trochę wina agresywnego, plastikowego i
jednobarwnego
koloru, ludzi w marynarkach za kontuarem. Wiele osób popatrzyło z
zainteresowaniem
ale gdy ja tam byłem przez dłużą chwilę, to nikt nie podszedł żeby o coś
zapytać itp.,
ten wystrój i położenie "budki" jednak chyba nie jest dobrze przemyślane,
jeżeli to
ma być bank nastawiony na szybkie, sprawne załatwianie kredytów dla tej,
świadomej "inaczej" w zakresie banków, części społeczeństwa :-)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz