[Karty] RE: [Karty] Re: Eurobank już c hodzi

Tomasz Skorupa karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 30 Sep 2003 16:22:39 +0200

Roman Habrat napisał:

> Piotrze, w razie problemów ze spłatą komornik bankowy po prostu
> "wchodzi na pensję" osobie zatrudnionej na umowe o pracę.
> Z osobami na własnym rozrachunku ma wiekszy problem.
> I to jest najpewniej przyczyna takiego zróżnicowania.

Dodatkowo, niedawno Piotrze podawałeś przykład Białorusi i opłacalności
jako głównego kryterium prowadzenia biznesu. Widać bankom _opłaca się_
w ten sposób ograniczać dostęp do kredytów.
Ja bym raczej skoncentrował się na innej kwestii.
Dlaczego ja mam udowadniać że nie jestem wielbłądem.
Czyli, jeżeli oswiadczam że jestem zatrudniony na czas nieokreślony
i podaję nazwę, adres, telefon i co tam jeszcze pracodawcy to
nie jest to tożsame z wypełnieniem bankowego druku wewnętrzynego
wzór MKII/bz z dwoma pieczęciami i nieczytelnymi podpisami ?

> Dlatego chciałbym cię ładnie poprosić o to byś spróbował rozwiązać
> problem wydłużających się tytułów ([Karty]Re:[Karty]ODP:[Karty]...)

Przyłączam się do prośby.

Pozdrawiam,
Tomasz Skorupa