[Karty] Re: Eurobank już c hodzi

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 30 Sep 2003 16:14:21 +0200

Roman Habrat wrote:
> Piotrze, w razie problemów ze spłatą komornik bankowy po prostu
> "wchodzi na pensję" osobie zatrudnionej na umowe o pracę.

Ha! O ile są spełnione dwa warunki:
1) pacjent jeszcze pracuje (skoro ma problemy ze spłatą, to jest duża
   szansa, że jest już bez pracy)
2) jeśli pracuje - można mu na tę pensję wleźć (są pewne limity)

> Dlatego chciałbym cię ładnie poprosić o to byś spróbował rozwiązać
> problem wydłużających się tytułów ([Karty]Re:[Karty]ODP:[Karty]...)

Zgłoszone do RZM'a. Niestety na administrivię mailmana większego
wpływu nie mam, a ten ficzer niestety wygląda na immanentną jego
cechę.
--
pjo