[Karty] Re: [Karty] Re: Eurobank już chodzi

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 29 Sep 2003 08:12:22 +0200

From: "Piotr J. Ochwal" <pjo@ochwal.net>

> Oferta jest przeciętna, a wymagania żadne. Zapraszam do oddziałów
> dawnego Handlobanku na prowincji - w okolicach 10-tego lub 15-tego.

Z tego co ja pamiętam, to citim są wymagane pewne wpływy i zatrudnienie zeby
otworzyć konto.

> Faktycznie co innego. W Multibanku o Dinersie można sobie tylko
> pomarzyć...

Nawet jak by był to i tak bym wolał DC z DC ;P Jeśli już o tym mowa, to chyba
bardziej dziwne jest to że citim nie można dostać DC ? ;)

> primo: reklamy Jaguara jeśli już pojawiają się w GW, to w jakichś
> ekskluzywnych dodatkach. Reklamy kart kredytowych Multibanku pojawiają
> się na "normalnych" kolumnach, jak równiez w innych dziennikach
> regionalnych, których o "proklasośredniość" czy "probiznesowość" bym
> nie posądzał :)
>
> secundo: bilbordy z reklamami Multibanku widywałem przy drogach nie
> mających nawet statusu drogi powiatowej (np. w Świętokrzyskiem), gdzie
> "miastowe" rzadko się zapuszczają, a miejscowy rolnik i tak tą kartą
> za superfosfaty w GieeSie nie zapłaci. "To ja się pytam, po co"? :-)

PJO, juz napisalem ze nie znam sie na reklamie i nie wiem jaka mysl przyświeca
marketingowcom decydyjąc sie na taka a nie inna reklamę (i średnio mnie to
interesuje). A jeśli chodzi o billbordy, to doskonale wiesz, ze to była pomyłka.

> Citiemu w zeszłym roku wystarczyły wyłącznie moje OŚWIADCZENIA na
> piśmie. Nie chcieli żadnego kwitu urzędowego bądź od pracodawcy.
> Dziwne, nie?

Nie, w niektórych bankach też można dostać kredyt wyłącznie na podstawie
oświadczenia (i to nie tylko KK).

EOT
--
Witek