[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: Eurobank już c hodzi

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 29 Sep 2003 08:57:32 +0200

Witold Dębicki wrote:
> Z tego co ja pamiętam, to citim są wymagane pewne wpływy i zatrudnienie zeby
> otworzyć konto.

ZTCP - do otwarcia CitiOne nie trzeba deklarować wpływów ani
zatrudnienia.

> Nawet jak by był to i tak bym wolał DC z DC ;P Jeśli już o tym mowa, to chyba
> bardziej dziwne jest to że citim nie można dostać DC ? ;)

Jeszcze bardziej dziwne, że w CitiPOSach sie nie da płacić DC, a w
Citkowych bankomatach "od zawsze" można nim wypłacać :)

> interesuje). A jeśli chodzi o billbordy, to doskonale wiesz, ze to była pomyłka.

No to weźmy ich od tyłu :)

> Nie, w niektórych bankach też można dostać kredyt wyłącznie na podstawie
> oświadczenia (i to nie tylko KK).

Ale Multibank do nich nie należy. Chociaż z drugiej strony nie wiem,
jak jest po zmianie na stanowisku dyrektora BKD. Stary był "za dobry"?
;-)

> EOT

OK :)