[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: Euroba nk już chodzi

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 28 Sep 2003 22:29:01 +0200

From: "Piotr J. Ochwal" <pjo@ochwal.net>

> Twierdzenie, że "Multibank jest bankiem dla zamożnych" staje się już
> powoli nudne, jeśli nie niesmaczne.

To co powyżej nie pochodzi nas ;-) Ja napisałem, tylko że to jest inny segment.

> Skoro Multibank czy Citi nie są bankami dla masowego klienta,

Nie są. Wystarczy spojrzeć na ofertę i wymagania. To są banki ktore 'wybierają'
sobie pewną kategorię klientów. I tyle.
IMHO to troche coś innego niż np. pkobp. Ale to oczywiście moje skromne zdanie
;-)

> to po co
> ogłaszają się w wielkonakładowych dziennikach lub na bilbordach

Nie wiem, nie znam sie na tym.

> (czego
> nie można powiedzieć np. o Lukas Banku)? (Zaraz się zapewne dowiem, że
> Gazeta Wyborcza to sposób dotarcia do yntelygencji, a bilbord przy
> drodze powiatowej 845 to sposób dotarcia do lokalnej klasy średniej :)

Masz ciekawy sposób argumentacji ;-) Za chwile wyjdzie, na to, że Jaguar czy
Mercedes to samochód dla każdego, bo czasem pojawia sie reklama w GW ;D

A citi ? ;-)

--
Witek