[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: Eurobank już c hodzi

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 28 Sep 2003 21:22:39 +0200

Witold Dębicki wrote:
> Ano właśnie. Multi czy Citi to __INNY__ segment rynku. Co do tego, że citek czy
> multi nie jest dla _masowego_ klienta, to chyba nie mamy wątpliwości ? ;-)

Koledzy,

Twierdzenie, że "Multibank jest bankiem dla zamożnych" staje się już
powoli nudne, jeśli nie niesmaczne.

Skoro Multibank czy Citi nie są bankami dla masowego klienta, to po co
ogłaszają się w wielkonakładowych dziennikach lub na bilbordach (czego
nie można powiedzieć np. o Lukas Banku)? (Zaraz się zapewne dowiem, że
Gazeta Wyborcza to sposób dotarcia do yntelygencji, a bilbord przy
drodze powiatowej 845 to sposób dotarcia do lokalnej klasy średniej :)

Lukas (a i zapewne wkrótce Eurobank) po prostu "nieco" inaczej ocenia
ryzyko kredytowe ułatwiając życie sobie i swoim klientom. A Multibank
polega na "amuletach" typu różne zaświadczenia (oczywiście mam na
myśli kredyty konsumpcyjne, a nie hipoteczne).