[Karty] Re: Eurobank już chodzi

"Mariusz A. Jasiński" karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 28 Sep 2003 19:45:14 +0200

Witold Dębicki wrote:

> Ehh Mariusz...., napisałem przecież, że __docelowo__ ...... to bedzie podobna
> masówka jak w mB, Lukasie etc.

mBank gra w miarę uczciwie, nie ukrywa prowizji i oprocentowania,
wszystko w tabelach jest podawane, z założenia oferuje produkty po
atrakcyjnej cenie

Eurobank oferuje drogie kredyty, ukrywa prowizje, doradca dając mi
ulotki o eurpożyczce i koncie, dał mi tabele opłat do konta, ale
tabeli opłat do tej pozyczki i oprocentowań już mi nie dał

sądzę że klient mBanku nie jest osobą nieumiejącą liczyć, która skusi
się ofertą Eurobanku, dlatego nie uważam że mBank i eurobank to
"podobna masówka"

> Prawda. Z drugiej jednak strony ja bym nie skreślał EB jako konkurenta na rynku
> masowym. To jest dopiero poczatek...

a czy ja gdzies go skreślam, wypowiadam się tylko negatywnie o ich
sposobie sprzedaży ze swojego punktu widzenia,

dla mnie to nie jest atrakcyjny bank, na razie nie widzę tego banku
jako konkurenta nowoczesnej bankowości, np. Multibanku (z którego
osobiście korzystam) czy Citibanku

ale obiektywnie napisałem przecież: "być może w marketach uzyska
świetną sprzedaż", moze nawet odnieść duży sukces biznesowy,
pewnie w markecie bez problemu znajdzie swoich klientów na te drogie,
ale łatwo i szybko dostępne kredyty

> To przecież jest oczywiste. Banków dających tanie kredyty jest nadal mało,
> dodatkowo trudno w nich otrzymać kredyt. Co ciekawsze w bankach drogich jest
> podobnie.

Eurobank dołącza raczej do banków drogich, ale szanujących swego klienta

MJ