[Karty] Re: [Karty] Re: Eurobank już chodzi

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 27 Sep 2003 10:08:55 +0200

From: "Mariusz A. Jasiński" <mja@onet.pl>

> dajcie spokój, nie obrażaj mBanku i jego klientów, miałem zamiar nawet
> otworzyć sobie tam konto (pierwsze konto otwarte w markecie), ale na
> razie nie warto tego testować ;-)))

Ehh Mariusz...., napisałem przecież, że __docelowo__ ...... to bedzie podobna
masówka jak w mB, Lukasie etc.

> start mBanku to był naprawdę przełom w Polsce, a toto na razie niczym
> produktowo nie zachwyca

Prawda. Z drugiej jednak strony ja bym nie skreślał EB jako konkurenta na rynku
masowym. To jest dopiero poczatek...

> dziś byłem w placówce we Wro w ich siedzibie - na drugim rogu jest
> placówka Multibanku,
> ascetyzm EB mnie poranił, chłodny i odrzucający jest ten bank

Ja nie widziałem jeszcze...

> tak więc mamy Lukasa BIS

To przecież jest oczywiste. Banków dających tanie kredyty jest nadal mało,
dodatkowo trudno w nich otrzymać kredyt. Co ciekawsze w bankach drogich jest
podobnie.

> Eurobank to produkt dla masowego klienta, nieumiejącego liczyć,
> nieumiejącego wybierać, i niewiedzącego że przepłaca,

Zaczekajmy z ocenami do czasu pojawienia sie linii czy KK.

> być może w marketach uzyska świetną sprzedaż i zarobi na siebie
> szybciej niż mBank,
> Eurobank to nie jest bank dla wymagającego i świadomego klienta,
> to bank dla marketowego pokolenia

Mariusz piszesz ze swojego punktu widzenia. Ten bank nie jest dla Ciebie czy dla
mnie, to jest przecież oczywiste. Poza tym u nas (nie obrażając nikogo)
wiekszość ludzi to świadomi klienci ;-)) Tia...

--
Witek