[Karty] komentarz do eip w karty online

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 31 Oct 2003 21:02:36 +0100

> W nadzieji, że Twoją ilość
> nadrabiam moją jakością (czytania), śmiem dalej się wypowiadać :-)

:-))

> Ja bym się na Twoim miejscu tak nie denerwował, tylko uważnie obserwował,
> jakie słabości regulaminów na liście się wskazuje.

Ale ja się nie denerwuje :) Śledzę wypowiedzi, bo większość z tych problemów
zresztą sam "przerabiałem" wcześniej. Z tymi wyciągami akurat też mieliśmy
sporo problemów z interpretacją, jak i z tym 14 dniowym okresem zgłoszenia
niezgodności. W większości nawet podzielam Twoje zdanie, a to że czasami
je krytykuje i poddaje w wątpliwość to tylko dlatego, aby lista nie
przypominała
zbiorowego narzekania na banki, ale aby pokazać, że ten sam zapis, który
Ty i inne osoby interpretujecie tak, ktoś inny może interpretować inaczej
:-)

Byłoby nudno na liście gdybyśmy wszyscy się ze sobą zgadzali :-)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz