[Karty] komentarz do eip w karty online

krzysztof korus karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 31 Oct 2003 16:30:10 +0100

> Może by tak czytać dokładniej ustawę zanim się ją będzie komentowało ? :))
pewnie przeczytałem ją mniej razy niż Ty. W nadzieji, że Twoją ilość
nadrabiam moją jakością (czytania), śmiem dalej się wypowiadać :-)
Obstaję przy swoim, iż skutki z braku niezwłocznego zawiadomienia mozna
wyciągać jedynie wtedy, gdy opóźnienie jest zawinione.
Ja bym się na Twoim miejscu tak nie denerwował, tylko uważnie obserwował,
jakie słabości regulaminów na liście się wskazuje. I to jako opinie
alternatywne do Twoich prawników. Czyż świadomość ryzyka biznesu karcianego,
jak każdego innego zresztą, nie jest istotna? Dla mnie byłaby, ale to już
znowu filizofia.
hris