[Karty] komentarz do eip w karty online

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 30 Oct 2003 23:32:19 +0100

> Trafiłem na komentarz do u.e.i.p. w kartyonline.

Nie chciałbym... hmm... jakoś negować co Karol tam wypisał, ale... hm... nie
do końca zgadzam się z tymi komentarzami w kartyonline.net.

Nad ustawą spędziłem wiele, wiele nieprzespanych dni i nocy :-) więc
może uda mi się coś wyjaśnić czy pokazać jak ja to wraz z prawnikami
interpretuje, ponieważ jednak nie mam przy sobie ustawy to uczynię to
jutro lub przez weekend :-)

> 1. Przedawnienie, art.6. Istotne jest, iż jeśli wydawca karty obciążył
> niesłusznie posiadacza jakąś operacją, to przedawnienie roszczenia o zwrot
> wynosi 10 lat. To już nie jest roszczenie z umowy o e.i.p., to jest
> bezpodstawne wzbogacenie.

Tak, ale pod warunkiem uznania reklamacji przez bank :-)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz