[Karty] komentarz do eip w karty online

Bogusław Ładoś karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 31 Oct 2003 16:37:44 +0100

> A skąd bank wie, że Najłaskawsza Poczta Polska z Trąbą Mosiężną
> doręczyła mi zestawienie transakcji wysłane listem zwykłem
> ekonomicznem?

> (.......) go nie otrzyma w tym terminie
> wówczas zobowiązany jest to niezwłocznie zgłosić bankowi  (...)
> Sebastian Malarz

bardzo trudno jest zgłosić niezwłocznie coś co się niewydarzyło
- dlaczego ja jako klient mam dbać o interesy banku?

Jak mi 6, 30 maja i 30 czerwca za 2 telefony nie zdjeli opłat PZ
to zauważyłem to NIEWYKONANIE dopiero jak mi przyslali
w lipcu ponaglenie. I to pomimo tego, że widzę ten rachunek i historię
operacji praktycznie co parę dni na www.
I co - w takiej sytuacji to ja jestem winien, że nie zgłosiłem braku
wykonania PZ czy Fortis, któremu zachciało się badać dane alfanumeryczne a
klientów o tym nie poinformował? Dodam, że Fortis jednak poczuł się trochę
winien odrzucania PZ bez powiadamiania, bo pokrył odsetki karne.
*** blad ***