[Karty] komentarz do eip w karty online

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 31 Oct 2003 16:03:33 +0100

> Jaśnie Wielmożny Główny Specjalisto,

Ależ Nie Mniej Zaszczytnych Tytułów Specjalisto,

> A skąd bank wie, że Najłaskawsza Poczta Polska z Trąbą Mosiężną
> doręczyła mi zestawienie transakcji wysłane listem zwykłem
> ekonomicznem?

Nie wiem, to nie mój problem kiedy poczta dostarczy :-) A poważnie mówiąc
ustawa mówi tak - bank ustala kiedy wysyła wyciąg i kiedy posiadacz
powinien go otrzymać, a jeżeli posiadacz go nie otrzyma w tym terminie
wówczas zobowiązany jest to niezwłocznie zgłosić bankowi a bank jest
zobowiązany niezwłocznie mu dostarczyć kopię tegoż zestawienia.

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz