Odp: [Karty] [GazWyb] Proces w sprawie kart bankomatowych wznowiony

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 21 Oct 2003 11:21:17 +0200

Dnia 2003-10-20 17:20, Użytkownik Damian napisał:
> Twierdzenie
> prokuratora ze gdyby bylo wlamanie, wzieliby calosc pieniedzy z ATM, to tak
> jakby powiedziec, ze nie ma wlamania do domu, gdy ktos nie bierze zawartosci
> znajdujacego sie w domu sejfu a tylko pieniadze ze stolu.

Zaraz, to było moje twierdzenie, a nie jestem prokuratorem. :)
To był wynik skrótu myślowego, obrazującego fakt, że gdyby przełamali
zabezpieczenia, to nie mieliby ograniczeń do kwot limitami skopiowanych kart.

Jednak zgadzam się, że akurat to nie jest dowodem, tylko raczej figurą
retoryczną wzmacniającą linię oskarżenia, bo można sobie wyobrazić takie
przełamanie zabezpieczeń, że system komputerowy będzie przekonany, że
do bankomatu włożono konkretną kartę i podano jej PIN, co umożliwi
pobranie pieniędzy do wysokości limitu tej karty.