[Karty] Re: nowosc w TOiP Multibanku i Bzwbk

Mariusz A. Jasiński karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 21 Oct 2003 10:05:41 +0200

Użytkownik krzysztof korus <hrisinthemorning@wp.pl> napisał:
>Cierpię właśnie obecnie na bieżąco z powodu przeliczeń. Przy Visie Classic
>wszystko na $$ Multi przelicza :-(

A ja się przyczepię do niekonekwencji Multibanku,
otrzymałem nowe karty debetowe do domu,
piekne jest to że mogę sobie ustalić własne limity i pin,
Czy takie rzeczy (łącznie) są dostępne jeszcze w jakimś innym banku obecnie (poza mbankiem i multibankiem) ?

Do karty jest dołączona informacja, jakie są ustawione domyślne limity, i są tam informacje:
  - limit dzienny na liczbę transakcji
  - limit dzienny na kwotę transakcji
to wszystko z podziałem na bankomaty, płatności, oddziały

natomiast w internecie dla karty sa wyświetlane informacje:
  - limit dzienny na kwotę transakcji
  - limit miesięczny na kwotę transakcji
i też z podziałem

do tego podobno jeszcze istnieją limity na transakcje internetowe, o których nigdzie nie ma informacji,

Czy Multibank nie mógłby wszędzie prezentować wszystkie 3 limity (kwota dzienna i miesięczna, liczba transakcji dziennie) ?

MJ