[Karty] Re: nowosc w TOiP Multibanku [b.krytycznie]

"Mariusz A. Jasiński" karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 13 Oct 2003 23:15:37 +0200

Sebastian Malarz wrote:

> No dobrze, ale Ty Mariusz poszedłeś do placówki i podpisałeś. Gdybyś
> nie poszedł, to nadal byłbyś objęty poprzednimi przepisami, a nie nowymi.

ja tutaj nie chcę nikogo bronić, ani nikogo oskarżać, podałem tylko
fakt, bo ktoś pisał "że nie ma umów"

aha dla ścisłości: to pewnie nadal jestem objęty starymi przepisami,
do czasu, gdy otrzymam nowe karty (te w nowym module) ;-))

> Mnie natomiast chodzi o to, że większość (zaryzykowałbym nawet mówiąc,
> że niemalże wszystkie) banki objęły nowymi przepisami wszystkich posiadaczy
> kart, bez konieczności indywidualnego zgłaszania przez nich takiej chęci,
> bez
> żadnych deklaracji czy podpisywania umów - po prostu wszystkich.

oczywiście zgadzam sie z Tobą, że m*banki postąpiły kiepsko

MJ

p.s. Nordea Bank też wymaga podpisania umowy