[Karty] Re: nowosc w TOiP Multibanku [b.krytycznie]

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 13 Oct 2003 19:12:09 +0200

From: "Sebastian Malarz" <sebmal@onet.pl>

> Skoro już o MultiBanku mowa, to dorzucę swój kamyk - otóż Krzysiek Kowalski
> deklarował kiedyś, że każdy klient MultiBanku i mBanku może być objęty
> regulacjami nowej ustawy, wystarczy tylko że odeśle podpisaną umowę.

Multi podaje, że nie każdy ! O tym dalej...

> Niestety, choć ustawa weszła w życie już wczoraj, do dziś nie otrzymałem
> żadnej umowy z żadnego m*banku, a zanim ją otrzymam, podpiszę i odeślę to
> jeszcze pewno sporo dni minie.

Ja dostałem w _piątek_ umowę z multi (podpisaną) wraz z objaśnieniem i kopertą
zwrotną.

> Tak samo trochę śmieszne jest podawanie w regulaminach kart czy tabelach
> opłat i prowizji, że te dotyczą kart o takim początku numeru, te o innym
> początku itp :-) - to samo z funkcjonalnością, ten produkt jest dostępny dla
> tego konta, inny jeszcze nie jest dostępny dla tego konta, tamten o takim
> numerze funkcjonuje tak, a karty o innym numerze funkcjonują siak.

To ja jeszcze dodam, że z tego objaśnienia przysłanego z umową wynika: karty o
określonych numerach - nowe debetówki - objęte są nowymi przepisami z chwilą
otrzymania przez bank podpisanej umowy. Użytkownicy 'starych' kart nawet jeśli
podpisza umowę, to zostaną objęci nowymi przepisami dopiero po odnowieniu karty
na kolejny okres ważności. A zatem nie każdy.

MultiBank podał już tyle różnych wersji odnośnie zmian w związku z nową ustawą i
tak zamotał, że chyba już sami się pogubili w tym wszystkim ;-) Ciekaw jestem
czy i tu podyktowane to jest przyczyną systemową ? ;-)
Naprawdę szkoda słów....

--
Witek