[Karty] Re: nowosc w TOiP Multibanku [b.krytycznie]

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 13 Oct 2003 22:42:14 +0200

> ja byłem dzisiaj w placówce Multibanku i podpisywałem umowę o karty

No dobrze, ale Ty Mariusz poszedłeś do placówki i podpisałeś. Gdybyś
nie poszedł, to nadal byłbyś objęty poprzednimi przepisami, a nie nowymi.

Mnie natomiast chodzi o to, że większość (zaryzykowałbym nawet mówiąc,
że niemalże wszystkie) banki objęły nowymi przepisami wszystkich posiadaczy
kart, bez konieczności indywidualnego zgłaszania przez nich takiej chęci,
bez
żadnych deklaracji czy podpisywania umów - po prostu wszystkich.

A w m*bankach inaczej - tam trzeba specjalnie iść podpisać umowę, być
może nawet zastrzec kartę i poprosić o wydanie nowej (skoro niby warunkiem
nowej odpowiedzialności jest posiadanie karty o określonym numerze) - mogę
się mylić co do konieczności zastrzegania karty (możliwe, że umowę można
podpisać przy dotychczasowej) niemniej jednak nie zmienia to faktu, że
trzeba
się tym samemu zainteresować, udać do oddziału, podpisać umowę itp.

Mnie po prostu przykro jest, że tym razem (na szczęście wyjątkowym - mam
nadzieję)
MultiBank i mBank okazały się znacznie gorsze od swoich konkurentów - tam
gdzie
chodzi właśnie głównie i jedynie o bezpieczeństwo pieniędzy tychże klientów.

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz