Odp: [Karty] Odp: [Karty] Re: [Karty] zastrzeżenie i PIN

Tomasz Nowak karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 27 Nov 2003 08:48:23 +0100

> Byłbym daleki od nazwania takiego systemu, a nawet takiej zasady
> postępowania, dobrą... :-)) I sam nie
> wiem co bardziej mnie robawiło - powolne wydawanie 100 zł w jak
> najdrobnieszych banknotach (co
> dziś i tak czynią niektóre bankomaty) czy też ten patrol policji :-)

Parę razy się to sprawdziło .....

nie działa w pełni on-line u wszystkich

> ?

MAła liczba przestępstw nie zmusza akceptantów w tej chwili do stosowania
bardziej wyrafinowych metod podczas kontaktu złodzieja z "punktem
akceptującym". Gdy będzie ich wiecej taka konieczność wystąpi. I wtedy
współpraca on-line z organami ścigania się poprawi.

 Tomasz
< NOTO >