ftp.ipv6.pld.org.pl

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Czw, 14 Lut 2002, 13:30:32 MET

On Thu, 14 Feb 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Ano, to jest IP ftp.ipv6.pld.org.pl po przeprowadzce.
> Tyle ze ten IP nie zostal przyznany mi przez ICM, a przez Agarana
> (z jego /48 wydzielono klase /63) i teraz z dziwnych wzgledow
> cos nie dziala. Z traceroute wynika jakby przyczyna byla taka,
> ze tunel miedzy ftp.ipv6.pld.org.pl a siecia Agarana lezy
> z dziwnych powodow, a Agaran rozglasza trase do calego /48.

Jak bardzo chcesz mogę ci wydzielić moje /64 tunel i bgp już przecież
mamy. Agaran nie powinien mieć pretensji, gdyż ja ową nieszczęsną sieć
(3ffe:8010:17:20::/60) w końcu zaczełem filtrować.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl