ftp.ipv6.pld.org.pl

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Czw, 14 Lut 2002, 13:53:05 MET

On Thu, 14 Feb 2002, Lukasz Trabinski wrote:

> Jak bardzo chcesz mogę ci wydzielić moje /64 tunel i bgp już przecież
> mamy. Agaran nie powinien mieć pretensji, gdyż ja ową nieszczęsną sieć
> (3ffe:8010:17:20::/60) w końcu zaczełem filtrować.
i niemam dlatego nie opuscilem tunelu
tyle ze w obecnym ukladzie rmf powinien i tak dzialac a cos nie dzial bo
ginie ruch na voices...
a teraz idzie przez siec jajcus/tpnet i dziala...

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,