ftp.ipv6.pld.org.pl

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Czw, 14 Lut 2002, 03:54:17 MET

On Thu, 14 Feb 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Ano, to jest IP ftp.ipv6.pld.org.pl po przeprowadzce.
> Tyle ze ten IP nie zostal przyznany mi przez ICM, a przez Agarana
> (z jego /48 wydzielono klase /63) i teraz z dziwnych wzgledow
> cos nie dziala. Z traceroute wynika jakby przyczyna byla taka,
> ze tunel miedzy ftp.ipv6.pld.org.pl a siecia Agarana lezy
> z dziwnych powodow, a Agaran rozglasza trase do calego /48.

i afaik jest to zgodne z rfc
a tunel lezy bo niechcesz zrobic filtrow

> Pytanie do Rafała: czy byloby mozliwe przyznanie przez ICM
> mi niezaleznej klasy na potrzeby okolo-efetpo-pldowe,

afaik PLD jako takie dostalo klase
to raz

> zestawienie polaczenia miedzy 6bone a ep09.icm.edu.pl
> (moze nawet nie jako tunel IPv6 w IPv4 a jako IPv6 over ATM,
> jako ze obie maszyny stoja w ICM tylko w roznych budynkach),
> ustawienie BGP 6bone<>ep09.

a masz karte atm w ep09?

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,