ftp.ipv6.pld.org.pl

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Czw, 14 Lut 2002, 03:52:10 MET

On Tue, 12 Feb 2002, The Undefined wrote:

> Hej.
> Wina jak znam zycie lezy po stronie icm-u. W kazdym razie... routing
> urywa sie albo na icm-ie (H!), albo tez icm nie ma routingu do mnie i
> urywa sie w momencie dojscia do icm-u gdy zdownuje interfejs z icm-em.
> Ma ktos jakies sugestie co moge ew zrobic aby miec dostep do
> ftp.ipv6.pld.org.pl? Lub tez moze jakis inny mirror pld dostepny po
> ipv6?
> Dodam ze prawie dziala routing do 3ffe:8010:22:1010::3
Ano, to jest IP ftp.ipv6.pld.org.pl po przeprowadzce.
Tyle ze ten IP nie zostal przyznany mi przez ICM, a przez Agarana
(z jego /48 wydzielono klase /63) i teraz z dziwnych wzgledow
cos nie dziala. Z traceroute wynika jakby przyczyna byla taka,
ze tunel miedzy ftp.ipv6.pld.org.pl a siecia Agarana lezy
z dziwnych powodow, a Agaran rozglasza trase do calego /48.

Pytanie do Rafała: czy byloby mozliwe przyznanie przez ICM
mi niezaleznej klasy na potrzeby okolo-efetpo-pldowe,
zestawienie polaczenia miedzy 6bone a ep09.icm.edu.pl
(moze nawet nie jako tunel IPv6 w IPv4 a jako IPv6 over ATM,
jako ze obie maszyny stoja w ICM tylko w roznych budynkach),
ustawienie BGP 6bone<>ep09.

W tej chwili ftp.ipv6.pld.org.pl nie ma bezposredniego polaczenia
z 6bone.pl.

> Oczywiscie nigdzie nie przechodzi przez icm.. idzie przez szczecin i
> gdzies tam sie zapetla :/
> Ew... jak mozna sprawdzic czy icm ma gdzies routing do mnie? Ma ktos
> moze udostepniony jakis looking glass?;) To co jest na stronie pozman-u
> daje niemal to samo co u mnie. Czyli routing do mnie jest, a do
> ftp.ipv6.pld.org.pl nie ma.

Jest jeszcze jeden problem - moge zmianami w konfiguracji
zajac sie najwczesniej w weekend, poniewaz doba ma tylko
24h a ja mam wirusy w kilku sieciach na glowie...

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-