tunel/tpsa

The Undefined undefine w venus.wmid.amu.edu.pl
Sob, 15 Gru 2001, 17:47:13 MET

On Fri, Dec 14, 2001 at 03:48:37PM +0100, Adam Gołębiowski wrote:
> icm/szczecina.  Uzytkownicy  by na tym zyskali, gdy byliby zmuszeni do
> poproszenia  swojego  isp  o  przydzielenie  tunelu, gdyz mieliby male
> pingi  do  'drugiej  strony'.  A  i  6bone-gw by zyskal - zapewne duza
tylko z drugiej strony.. co daje maly ping "do drugiej strony"?
Wieksze znaczenie ma ping do samego konca. A dla mnie powinno to zapewne
wygladac tak: ja tunel do uniwerka, uniwerek do pozmana, a pozman do
icm-u. Czyli trzy hopki po drodze... Ale:
1. serwer z uniwerka niedlugo bedzie reinstalowany. Wiec stracilbym na
ten czas lacznosc.
2. serwer pozmanu od kilku dni lezy i (nie) kwiczy.

A majac wlasny tunel do icm-u moge sobie codziennie robic upgrade pld po
ipv6 ;).
Bardziej podoba mi sie wobec tego rozwiazanie ze mam tunel np do icm-u i
dodatkowo jeszcze jakies w zapasie. najlepiej z dynamicznym routingiem
zeby o ile to mozliwe icm odciazyc(wie ktos moze ktoredy jeszcze na
ftp.ipv6.pld.org.pl sie mozna dostac? ;).

> PS: Tak, wiem. Nikt nie zmusi ISP do IPv6.
wlasnie. Dlatego tez imho powinna byc mozliwosc zeby kazdy mogl prosic o
tunele jakie chce miec ;)