tunel/tpsa

Adam Gołębiowski adamg w dorotka.do.pl
Pią, 14 Gru 2001, 15:48:37 MET

Witaj Rafal,

W Twoim liście datowanym 11 grudnia 2001 (20:32:22) można przeczytać:

> Zaleca sie podlaczac lokalnie.

Hmm...  swoja  droga  uwazam,  ze  byloby  wygodnym, gdyby kazdy z isp
dostal  jakas wieksza klase w celu dalszego podzialu i rozdysponowania
swoim   uzytkownikom.   I   tylko  oni  (isp)  byliby  podlaczeni  do
icm/szczecina.  Uzytkownicy  by na tym zyskali, gdy byliby zmuszeni do
poproszenia  swojego  isp  o  przydzielenie  tunelu, gdyz mieliby male
pingi  do  'drugiej  strony'.  A  i  6bone-gw by zyskal - zapewne duza
liczba tuneli nie wplywa zbyt dobrze na dzialanie serwera.

Ale oczywiscie moge sie mylic.

PS: Tak, wiem. Nikt nie zmusi ISP do IPv6.
--
Pozdrowienia,
 Adam                            mailto:adamg w wapnet.ko.pl