tunel/tpsa

Jarek Granat jarek w adeon.lublin.pl
Wto, 11 Gru 2001, 20:10:20 MET

> jedno to kafejka

Fajne lacze macie w kafejce.
No dobra, nie smieje sie juz. ;)

> Tunele do icm-u z sdi sa tutaj ostatnio
> chyba tepione,

Czemu? Ja mam tunel do domowego SDI i jeszcze nikt mnie nie potepil ;).
Napisz do R.M. a jestem pewnien, ze tunel dostaniesz bez problemu.
(po odczekaniu w kolejce)

> ale... ping do icm-u czesto nie przekracza 80 ms.
> Natomiast np szczecin prawie zawsze jest wolniejszy - czesto okolo
> 120ms..

Nie ma porownania. Jesli ktos ma SDI i wybiera miedzy tym a tym, to
zdecydowanie ICM.
Ja miewam pingi nawet 30-35.

> Wiec gdzie?
Do ICMu ;)

> Na oba potrzebuje /64 i to w miare pewne... mam tez zamiar
> postawic na tym bgp(klasyczny routing ipv4 czesto jest szybszy niz przez
> jakies obce sieci ;)

Jesli ICM Ci nie odpowiada poszukaj innych ewentualnych "providierow" na
http://6bone-gw.6bone.pl/stats/

=[ Jarek Granat                  Nick: dze ]=
=[ jarek w adeon.lublin.pl       GG: 1124881 ]=
=[ www.granat.eu.org   www.adeon.lublin.pl ]=