tunel/tpsa

The Undefined undefine w venus.wmid.amu.edu.pl
Wto, 11 Gru 2001, 17:42:40 MET

Mam zamiar postawic ipv6 na dwoch sdi - jedno to kafejka(ale kliny nie
ma jezeli o to chodzi;), drugie moja domowa siec. Pojawia sie jednak
pytanie gdzie sie zglosic... Tunele do icm-u z sdi sa tutaj ostatnio
chyba tepione, ale... ping do icm-u czesto nie przekracza 80 ms.
Natomiast np szczecin prawie zawsze jest wolniejszy - czesto okolo
120ms..

Wiec gdzie? Na oba potrzebuje /64 i to w miare pewne... mam tez zamiar
postawic na tym bgp(klasyczny routing ipv4 czesto jest szybszy niz przez
jakies obce sieci ;)

A odnosnie www.6bone.pl przydala by sie w koncu ta lista hostow chetnych
do dawania sieci... Plus lista zarezerwowanych bgp (jak sadze jezeli nie
bede miec tunelu do icm-u wtedy moj ASN nie bedzie "zarezerwowany" i
ktos, chociazby w icm-ie bedzie mogl taki przydzielic gdzies indziej...

Andrzej