tunel/tpsa

The Undefined undefine w venus.wmid.amu.edu.pl
Wto, 11 Gru 2001, 20:20:06 MET

On Tue, Dec 11, 2001 at 08:10:20PM +0100, Jarek Granat wrote:

> Fajne lacze macie w kafejce.
to nie ja ;) Ja tam tylko pomagalem serwer stawiac...
a lacze jak lacze... www obejrzec sie da, irc gg i chaty dzialaja...
niektorym to wystarcza.

> Czemu? Ja mam tunel do domowego SDI i jeszcze nikt mnie nie potepil ;).
> Napisz do R.M. a jestem pewnien, ze tunel dostaniesz bez problemu.
> (po odczekaniu w kolejce)
tia.. domyslam sie ze problemow nie bedzie, tylko ze... nie podoba mi
sie idea gdy wszystko jest do jednego podlaczone... Rozumiem ze na
szybkim laczu to ma znaczenie, ale na sdi wystarczylo by mi podlaczenie
do kogos lokalnego.

> Nie ma porownania. Jesli ktos ma SDI i wybiera miedzy tym a tym, to
> zdecydowanie ICM.
> Ja miewam pingi nawet 30-35.
(w tej kafejce jednak ludzie siedza wiec to 80 to nie jest nic dziwnego
;)

> Jesli ICM Ci nie odpowiada poszukaj innych ewentualnych "providierow" na
> http://6bone-gw.6bone.pl/stats/
ten adres to mam w bookmarkach ;) pozatym podklasa kogos innego... w
sumie nie wiem czy moge cos takiego miec. ja tam mam zamiar trzymac bgp,
a rozglaszanie podklas niby jest nieprawidlowe.. (chociaz jak widze
wielu cos takiego robi)