Jak sie tego pozbyc??

Maciej Pawlowski maciek w acid.ch.pw.edu.pl
Pon, 10 Gru 2001, 17:24:30 MET

Witajcie!

Juz drugi raz sie do was zwracam w tej sprawie. Poprzednim razem bylo
bez odpowiedzi, wiec moze tym razem znajdzie sie ktos kto by znal
odpowiedz.
Moj problem jest blachy (chociaz mi sie tak wydaje).
Chodzi mi o pozbycie sie tych dziwnych logow zebry.

2001/12/10 16:55:07 ZEBRA: netlink_talk: ignoring message type 0x0018
2001/12/10 16:55:07 ZEBRA: netlink_talk: ignoring message type 0x0019

Prosze nie zmywajcie mnie tym razem. Programista nie jestem wiec
nie umiem znalezc usterki w zrodlach zebry. Chcialbym wiedziec tylko
czy to jest normalne, a jesli nie to czy uleczalne? (a jesli jest to w jaki sposob?). Albo gdzie
lezy przyczyna, po stronie zebry czy jadra systemu.

Dzieki, za wszelki odzew.

--
maciek (maciek w acid.ch.pw.edu.pl)