Jak sie tego pozbyc??

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Pon, 10 Gru 2001, 21:59:14 MET

On Mon, 10 Dec 2001, Maciej Pawlowski wrote:

> [...]
> odpowiedz.
> Moj problem jest blachy (chociaz mi sie tak wydaje).
> Chodzi mi o pozbycie sie tych dziwnych logow zebry.
>
> 2001/12/10 16:55:07 ZEBRA: netlink_talk: ignoring message type 0x0018
> 2001/12/10 16:55:07 ZEBRA: netlink_talk: ignoring message type 0x0019
>
> Prosze nie zmywajcie mnie tym razem. Programista nie jestem wiec
> nie umiem znalezc usterki w zrodlach zebry. Chcialbym wiedziec tylko
> czy to jest normalne, a jesli nie to czy uleczalne? (a jesli jest to w jaki sposob?). Albo gdzie
> lezy przyczyna, po stronie zebry czy jadra systemu.

zebra tylko sygnalizuje ze nie rozumie komunikatow kernela
z tego co wiem
prawdopodobnie mozna kazac zebrze nie slac tego (cos mi sie kolacze po
glowie ze to juz bylo walkowane przez zebra-devel i ze to jest poprawione
w nowszych zebrach jakos..)
niewiem..w kazdym razie ide chorowac dalej

agaran

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,