Słów kilka na temat polskiej 6bone.

Wojciech Bojdol wojboj w htc.net.pl
Sob, 8 Gru 2001, 12:09:01 MET

On Fri, Dec 07, 2001 at 01:38:54PM +0100, Pawel wrote:
>   Od jakiegos czasu zastanawia mnie wogole fakt, czy jest sens istnienia
> tej sieci w Polsce. Nikt nigdy nie ma na nic czasu, wszyscy sa leniwi i
> wogole.

To samo mozna powiedziec o administratorach wielu wezlow IPv4...
I co ? Internet *jakos* dziala. :)

> Przy obecnym stanie rzeczy nic nie bedzie dzialac poprawnie.

tzn. co w tej chwili nie dziala ?

> Zastanawia mnie takze fakt, czy rzeczywiscie potrzebne sa po 2 duze wezly
> w jednym miescie, bo chyba to jest zbedne.

Patrze na to z innej strony - w pewnym momencie ustalilismy, ze beda wezly
regionalne. Zaczynaly one powstawac, zmniejszylo sie troche liczbe
niepotrzebnych tuneli...
wiadomo jednak, ze zawsze znajdzie sie ilustam wpietych jakos dziwnie.

> Obecnie administruje wezlem we Wroclawiu, ale oczywiscie nic poprawnie nie
> dziala, bo pewne osoby nie maja czasu i ochoty zmienic glupiego adresu
> IPv4 a co dopiero utworzyc nowy tunnel do innego wezla.

Tzn. slowa dotycza wezla we Wroclawiu czy innych wezlow a jesli innych to
ktorych ?
Nie bardzo rozumie czy jest to krytyka polityki dzialania *pewnych osob* czy
*calej 6bone-pl*.
Jesli to 2gie to co Twoim zdaniem nalezaloby zmienic ?

--wb