Re: Re: Przyłączenie do 6bone ze zmiennego IP

Wojciech Knapik demon w o.k.pl
Sob, 17 Lis 2001, 16:04:01 MET

On Sat, 17 Nov 2001, dark one wrote:

> [...]
> juz ktos sie o to pytal calkiem niedawno
> [...]
> oczywiscie ze sie da ech6-net swiadczy dostep do tunneli ipv6 bazujacym
> na dynamicznym adresie ipv4 .

A dokładnie na jakiej zasadzie? Na stronie www.echelon6.net widnieje
jedynie napis "Under Construction"..

> oczywiscie posiadanie rev-dnsa jest mozliwe lecz ,tylko w przypadku
> posiadania statycznych name-serveruw .

Czyli nie ma możliwości, żebym na zmiennym IP pobawił się bind'em ?
Przecież mój adres v6 będzie stały i chyba można zrobić wpis odwołujący
się do niego..

> [...]

pozdrawiam
Wojtek Knapik