Przyłączenie do 6bone ze zmiennego IP

dark one y3t1 w echelon6.net
Sob, 17 Lis 2001, 16:46:27 MET

On Sat, 17 Nov 2001, Wojciech Knapik wrote:

> Witam
>
>  Przekopałem się przez całą stronę 6bone.pl i nie doszukałem się
> informacji dotyczących przyłączenia się ze zmiennego IP. Slyszałem ,że
> istnieje możliwość zrobienia takiego dynamicznego tunelu w icm'ie, więc
> napisałem list z pytaniem do pana Maszkowskiego, ale niestety nie
> otrzymłem odpowiedzi (bylo to juz dosc dawno temu). Gdy druga próba nie
> przyniosła rezultatów zdecydowałem się napisać na listę.
>  Czy ktoś wie cokolwiek na ten temat ? Zależy mi na stałym adresie v6.

juz ktos sie o to pytal calkiem niedawno

On Fri, 16 Nov 2001, Marcin Gondek wrote:
>  Sprawdzałem ping'i i najlepiej mi wyszedł ping do ICM ok 15ms-20ms
sprawdz ping i tracerouta do 156.17.60.62
najlepiej przyslij na priva .

>  I teraz tak:
>  1. Czy da rade zainstalować IPv6 przy moim zmienny IP?
oczywiscie ze sie da ech6-net swiadczy dostep do tunneli ipv6 bazujacym
na dynamicznym adresie ipv4 .

>  3. Jak będzie z IRC? podobno jak mam zmienne IP to w IPv6 nie będę miał
>     RevDNS?
oczywiscie posiadanie rev-dnsa jest mozliwe lecz ,tylko w przypadku
posiadania statycznych name-serveruw .

>  4. Mam Mandrak 7.2, jaki soft będę musiał przeinstalować/zainstalować po
>     za rekompilacją kernel'a?
hmm
najpierw polecal bym lekture http://www.6bone.pl
potem moze kontakt ze ma w celu przedyskuowania szczegulow

--
ashes to ashes           dust to dust           inet to inet6