Re: Re: Przyłączenie do 6bone ze zmiennego IP

dark one y3t1 w echelon6.net
Sob, 17 Lis 2001, 17:25:47 MET

On Sat, 17 Nov 2001, Wojciech Knapik wrote:
> Czyli nie ma możliwości, żebym na zmiennym IP pobawił się bind'em ?
> Przecież mój adres v6 będzie stały i chyba można zrobić wpis odwołujący
> się do niego..

dnsy pracuja dalej na ipv4 .
nie posiadajac ipv6 mozesz zrobic host -t AAAA cos.tam.org i dostaniesz
adres v6 .

Niestety dynamicznie zmieniana delegacja rev-dns to juz troche przesada.

--
ashes to ashes           dust to dust           inet to inet6