Przyłączenie do 6bone ze zmiennego IP

Wojciech Knapik demon w o.k.pl
Sob, 17 Lis 2001, 15:39:03 MET

Witam

 Przekopałem się przez całą stronę 6bone.pl i nie doszukałem się
informacji dotyczących przyłączenia się ze zmiennego IP. Slyszałem ,że
istnieje możliwość zrobienia takiego dynamicznego tunelu w icm'ie, więc
napisałem list z pytaniem do pana Maszkowskiego, ale niestety nie
otrzymłem odpowiedzi (bylo to juz dosc dawno temu). Gdy druga próba nie
przyniosła rezultatów zdecydowałem się napisać na listę.
 Czy ktoś wie cokolwiek na ten temat ? Zależy mi na stałym adresie v6.

pozdrawiam
Wojtek Knapik