automatyczne przydzielanie adresow na mniejszej masce.

dark one y3t1 w echelon6.net
Pon, 5 Lis 2001, 15:27:35 MET

On Mon, 5 Nov 2001, The Undefined wrote:

> Hej,
> Szukam sposobu jak to zrobic. Niby mam do dyspozycji /64 oraz
> ustawione w zebrze przydzielanie adresow jako:
> interface eth0
>  ipv6 nd send-ra
>  ipv6 nd prefix-advertisement 3ffe:8010:50:2::/64

zawsze mozna przydzielic mniejsza podsiec na intefejsy prefix /80 /96 lub
cos takiego prefix /96 wystarcza do odwzorania adresu w stylu
3ffe:1234:56::[adres ipv4]

nie jest to zbyt automatyczne ale zawsze cos :)
--
ashes to ashes           dust to dust           inet to inet6