automatyczne przydzielanie adresow na mniejszej masce.

The Undefined undefine w venus.wmid.amu.edu.pl
Pon, 5 Lis 2001, 17:02:30 MET

On Mon, 5 Nov 2001, dark one wrote:

> zawsze mozna przydzielic mniejsza podsiec na intefejsy prefix /80 /96 lub
> cos takiego prefix /96 wystarcza do odwzorania adresu w stylu
> 3ffe:1234:56::[adres ipv4]
no wlasnie o cos takiego mi chodzi zeby np na koncu byl adres ipv4 :)
tylko ze.. musialo by to byc automagiczne.

--
Andrzej "The Undefined" Dopierała
undefine w venus.amu.edu.pl