news'y ?

Robert Pliszko plesken w rms.pl
Czw, 19 Lip 2001, 11:51:57 MEST

----- Original Message -----
From: "Wojciech Bojdol" <wojboj w htc.net.pl>
To: <6bone-pl w sunsite.icm.edu.pl>
Sent: Thursday, July 19, 2001 10:27 AM
Subject: Re: news'y ?

> Autor jest jedyna osoba, ktora uzywa nick'a biglamer. Czy to cos zmienia ?
> (dawniej lcamtuff mi wypominal, ze mu ksywe ukradlem... ale jakos sie z
> tym pogodzil :))

"O czym Ty do mnie rozmawiasz....?"
Widze padl tutaj nick "lcamtuf". Jezeli chciales sie pochwalic ze go znasz
to musze napisac ze ja go tez znam osobiscie, ale nie wiem co to ma wniesc
do sprawy...

> Wlasnie dlatego ta lista nie sprawdza sie jako lista pomocowa.
> Chocby przypadki tematow walkowanych juz dawniej - brak jest archiwum i
> nie mozna ludzi do niego odsylac. :)

Juz kolega wczesniej sie wypowiedzial mailem ze archiwum jest, takze.....??

> Niestety duza liczba osob, ktore chca ,,poznac'' IPv6 poznawanie
> rozpoczynaja nie od ksiazki i zglebiania teorii lecz od pratkyki, a za
> punkt honoru stawia sobie ustawienie rev-dns'a i wejscie z takiej maszyny
> na irca... oczywiscie ze sprawnym identem i bez restrykcji.

Tak??? Wiedza teoretyczna, wiedza teoretyczna (jest potrzebna):))). Wyobraz
sobie ze ktos Ci daje ksiazke o filtrach a pozniej kaze Ci zaprojektowac
trojbiegunowy uklad salena-key'a o rzadanej dobroci. Jestem ciekam jakbys
wtedy kwiczal.
Co Ty na to?

Jezeli taki delikwent o ktorym piszesz ze za punkt honoru stawia sobie
ustawienie rev'a i to mu sie udaje, to oznacza ze jednak czegos sie nauczyl
no nie? Przeciez musi od czegos zaczac... A od revDNS'a przejdzie do innych
bardziej skomplikowanych rzeczy.

> Ja sie za takiego nie uwazam... co zreszta napisalem jasno na mej stronie
> domowej.

Nie zagladalem na Twoja strone domowa, wobec czego o tym nie wiem. Wrozka
nie jestem.

> przesadzasz.

Polemizowalbym

Maszkowskiego),

> Maile na prywatna skrzynke o IPv6 ?
> Przypomne, ze jestesmy tez ludzmi, lubimi wykorzystywac nasze skrzynki do
> korespondencji prywatnej, zwykle pracujemy (niektorzy z nas 24h/dobe) i
                                             ^^^^^^^^^^^^^^

A czy Ty uwazasz ze ja sobie leze calymi dniami w pierzynach i leniuchuje?
Wyobraz sobie ze tez pracuje i to w prawdopodobnie w podobnej dzialce co i
Ty.

> nieraz nie mamy czasu odpowiadac.
> Wyobraz sobie, ze dostajesz 10 takich maili dziennie a czytasz poczte raz
> w tygodniu.

W mojej firmie jakbys tak robil to polecialbys na leb na szyje za nie
wykonywanie polecen przelozonego, ktory zazwyczaj Ci je wysyla forma
e-mail'owa.

> Do tego z gory wczesniej mowiles na jaki adres powinno sie slac np. prosby
> o tunel czy inne...
> a ludzie tego nie przestrzegaja i sla na prywatna skrzynke.

Co oznacza ze sie tym interesuja, a brak odpowiedzi z konta na ktore
wysylaja zmusza ich do tego kroku.
Wiem ze to nie jest mile.

> Czy bys ich nie olewal ?

Nie moge sobie na to pozwolic. Inaczej "OUT" i szukaj sobie innej pracy.

> Ja sobie filtruje poczte... a tacy, co nie przestrzegaja tych drobnych
> zasad laduja w filtrze o nazwie ,,nudziarze''.

:-))) Sugerujesz mi ze adresik swojego szefa badz luserow mam w procmailu
wpisac do przegrodki nudziarze? albo jeszcze lepiej /dev/null :-))) Efekt
chyba bym znal, wobec czego wybacz, ale nie jest to najlepsze rozwiazanie.

> Proponuje sie zastanowic i spojrzec oczami tych "zapracowanych
> administratorow, ktorzy tylko prywatnie zajmuja sie rozwojem IPv6" na ta
> sytuacje, ktora teraz powstaje.

Z autopsji wiem ze takie prywatne zajecia sprawiaja wiecej frajdy niz te
robione w pracy. Jakby tak nie bylo to na pewno nikomu nie chcialoby sie w
tym siedziec. Nie mam racji?
Na koniec taka mala sugestia... Popracuj troche nad tolerancja wobec innych,
gwarantuje Ci ze nie jestes pepkiem swiata za jakiego sie byc moze uwazasz i
na pewno nie pozjadales wszystkich rozumow, bo znajda sie lepsi.

> Pozdrawiam.
> --wb

Rowniez pozdrawiam

Plesken