news'y ?

Wojciech Bojdol wojboj w htc.net.pl
Czw, 19 Lip 2001, 10:27:56 MEST

On Thu, 19 Jul 2001, Robert Pliszko wrote:

> Az wstrzasnelo mna po przeczytaniu tego fragmentu.

Autor jest jedyna osoba, ktora uzywa nick'a biglamer. Czy to cos zmienia ?
(dawniej lcamtuff mi wypominal, ze mu ksywe ukradlem... ale jakos sie z
tym pogodzil :))

> Po pierwsze o ile mi wiadomo to lamerem nazywa sie taka osobe ktora
> mowi ze duzo umie a w rzeczywistosci jest nieco inaczej.
> Po drugie, czytajac maile z tej listy nie
> zauwazylem aby "nowi" wymadrzali sie, oni jedynie prosza o pomoc.

Wlasnie dlatego ta lista nie sprawdza sie jako lista pomocowa.
Chocby przypadki tematow walkowanych juz dawniej - brak jest archiwum i
nie mozna ludzi do niego odsylac. :)

> Po trzecie wnioskuje z waszych wypowiedzi ze tego kto chce poznac IPv6 to nagminnie
> dolujecie, ba, nawet wysmiewacie nazywajac go np lamerem.

Niestety duza liczba osob, ktore chca ,,poznac'' IPv6 poznawanie
rozpoczynaja nie od ksiazki i zglebiania teorii lecz od pratkyki, a za
punkt honoru stawia sobie ustawienie rev-dns'a i wejscie z takiej maszyny
na irca... oczywiscie ze sprawnym identem i bez restrykcji.

> Mam wrazenie ze powstala tutaj pewna klika ludzi zadufanych w sobie,
> ktorzy zapomnieli ze jakis czas temu sami pytali i sie uczyli.

Ja sie za takiego nie uwazam... co zreszta napisalem jasno na mej stronie
domowej.

> Przypomina mi to podejscie iscie hitlerowskie, to znaczy rasa panow i
> podludzi...

przesadzasz.

> Nie wspomne o ignorowaniu maili (np kilku moich do Rafala Maszkowskiego),
> a wystarczy przeciec dac odpowiedz ze nie i koniec.

Maile na prywatna skrzynke o IPv6 ?
Przypomne, ze jestesmy tez ludzmi, lubimi wykorzystywac nasze skrzynki do
korespondencji prywatnej, zwykle pracujemy (niektorzy z nas 24h/dobe) i
nieraz nie mamy czasu odpowiadac.
Wyobraz sobie, ze dostajesz 10 takich maili dziennie a czytasz poczte raz
w tygodniu.
Do tego z gory wczesniej mowiles na jaki adres powinno sie slac np. prosby
o tunel czy inne...
a ludzie tego nie przestrzegaja i sla na prywatna skrzynke.
Czy bys ich nie olewal ?
Ja sobie filtruje poczte... a tacy, co nie przestrzegaja tych drobnych
zasad laduja w filtrze o nazwie ,,nudziarze''.

> Proponuje sie zastanowic i spojrzec oczami tych "podludzi" na ta sytuacje,
> ktora teraz powstaje.

Proponuje sie zastanowic i spojrzec oczami tych "zapracowanych
administratorow, ktorzy tylko prywatnie zajmuja sie rozwojem IPv6" na ta
sytuacje, ktora teraz powstaje.

Pozdrawiam.
--wb