news'y ?

Robert Pliszko plesken w rms.pl
Czw, 19 Lip 2001, 08:35:59 MEST

----- Original Message -----
From: "Wojciech Bojdol" <wojboj w htc.net.pl>
To: <6bone-pl w sunsite.icm.edu.pl>
Sent: Wednesday, July 18, 2001 9:58 PM
Subject: Re: news'y ?

> i wlasnie tam beda trafiac a nie tu.
> Ta lista moze zostac glownie dla tych, co chca normalnie podyskutowac.
> Zreszta w przypadku, gdy bedzie kilka grup to ataki lamerow rusza na ta,
> na ktorej beda mogli dostac pomoc.
> Nie zauwazacie, ze na TEJ liscie coraz wiecej pojawia sie listow od ludzi,
> ktorzy juz kilka miesiace czekaja na tunel ?

Panowie...

Az wstrzasnelo mna po przeczytaniu tego fragmentu. Po pierwsze o ile mi
wiadomo to lamerem nazywa sie taka osobe ktora mowi ze duzo umie a w
rzeczywistosci jest nieco inaczej. Po drugie, czytajac maile z tej listy nie
zauwazylem aby "nowi" wymadrzali sie, oni jedynie prosza o pomoc. Po trzecie
wnioskuje z waszych wypowiedzi ze tego kto chce poznac IPv6 to nagminnie
dolujecie, ba, nawet wysmiewacie nazywajac go np lamerem. Mam wrazenie ze
powstala tutaj pewna klika ludzi zadufanych w sobie, ktorzy zapomnieli ze
jakis czas temu sami pytali i sie uczyli.
Przypomina mi to podejscie iscie hitlerowskie, to znaczy rasa panow i
podludzi...
Nie wspomne o ignorowaniu maili (np kilku moich do Rafala Maszkowskiego), a
wystarczy przeciec dac odpowiedz ze
nie i koniec.
Proponuje sie zastanowic i spojrzec oczami tych "podludzi" na ta sytuacje,
ktora teraz powstaje.

Plesken