news'y ?

B.Maruszewski w jtz.org.pl B.Maruszewski w jtz.org.pl
Śro, 18 Lip 2001, 21:34:10 MEST

On Wed, Jul 18, 2001 at 09:58:54PM +0200, Wojciech Bojdol wrote:

> i wlasnie tam beda trafiac a nie tu.
> Ta lista moze zostac glownie dla tych, co chca normalnie podyskutowac.

Aaa... No trzeba bylo tak od razu ... Skoro lista nie bedzie polaczona
z newsami, to OK.

> Ja widze jeden.
> Jak posle tam teraz list typu:
> Awaria wezla TychyNET na Hotelowcu
> Przyczyna: prawdopodobnie pad zasilania
> Data usuniecia awarii: nieznana
>
> to nie wiem, czy ludzie beda na mnie dziwnie patrzec czy raczej nie beda
> krzyczec ze cos mi sie pomylilo. :)

Ze jak ?? Niby dlaczego maja dziwnie patrzec ? Bzdury pleciecie
obywatelu !

Bartek M.
--
____  _____  ____ # Bartosz Maruszewski     B.Maruszewski w jtz.org.pl
   |    |      /  # Zalozyciel projektu JTZ:  http://www.jtz.org.pl/
   |    |     /   # moja strona:       http://www.jtz.org.pl/bartek/
\__|    |    /___ # Tel. 0501-453-621    ICQ: 23261748