news'y ?

Wojciech Bojdol wojboj w htc.net.pl
Śro, 18 Lip 2001, 21:58:54 MEST

On Wed, 18 Jul 2001 B.Maruszewski w jtz.org.pl wrote:

> Hmmm. Na prawde tego chcecie ? To juz przestanie byc lista, na ktorej
> mozna porozmawiac normalnie o IPv6 a stanie sie kolejnym forum, na
> ktorym bedzie pelno Lameruf co to kcom ipefal6 miedz...

i wlasnie tam beda trafiac a nie tu.
Ta lista moze zostac glownie dla tych, co chca normalnie podyskutowac.
Zreszta w przypadku, gdy bedzie kilka grup to ataki lamerow rusza na ta,
na ktorej beda mogli dostac pomoc.
Nie zauwazacie, ze na TEJ liscie coraz wiecej pojawia sie listow od ludzi,
ktorzy juz kilka miesiace czekaja na tunel ?

> Jesli juz jakas grupa, to pl.internet.komunikaty.ipv6. A w ogole, to
> nie widze powodow, dla ktorych nie mozna wysylac informacji i IPv6 na
> pl.internet.komunikaty. Chociaz ja i tak wole takie informacje w
> sktzynce, ktora otwieram znacznie czesciej niz newsy.

Ja widze jeden.
Jak posle tam teraz list typu:
Awaria wezla TychyNET na Hotelowcu
Przyczyna: prawdopodobnie pad zasilania
Data usuniecia awarii: nieznana

to nie wiem, czy ludzie beda na mnie dziwnie patrzec czy raczej nie beda
krzyczec ze cos mi sie pomylilo. :)

--wb