Fw: ipv6

Pawel Jankowski janekp w janekp.net
Śro, 13 Cze 2001, 16:36:51 MEST

> Wiec w czym problem? Zadalem pytanko dotyczace AS-a tylko dla IPv6, a wiem
> ze na tej liscie jest wiekszosc administratorow z Polski ktorzy bawia sie w
> bgp i w ten sposob latwo jest uniknac bledu polegajacego na przydzieleniu
> sobie czyjegos numerku. Wyjasnilem sie jasno?
> Czekam wiec na odpowiedz.

W takim celu najlepiej posluzyc sie baza ripe w 6bone. Ale niestety
naszych polskich ASN'enow nie zobaczysz w niej (przynajmniej wszystkich),
bo nie wszscy maja ipv6-site w bazie. Dlatego proponuje mi podeslac swoje
dane albo cos w tym stylu i ja wtedy takie obiekty do bazy dopisze, albo
niech inne site'y zrobia to sobie sami :)

Pawel

--
Pawel Jankowski, janekp w IRCnet
Phone: +48 71 783-14-61, GSM: +48 606 473 779