Tunelik

Bulba bulba w intelcom.pl
Czw, 7 Cze 2001, 14:34:09 MEST

On Thu, 7 Jun 2001, Rafal Maszkowski wrote:

> W każdym razie z tego co widać na razie kolejność jest ICM (hop-wise i
> delay-wise), potem raczej OBGYN, który wprawdzie ma 12 hopów, ale opóźnienie
> mniejsze o 1/3 od INTELCOMu. Myślę, że taki tunel do ICMu miały uzasadnienie
> gdyby to nie było SDI.

Rozwiązaliśmy to tak, że w ramach testu stawiam tunel do INTELCOMu,
zobaczymy jak się będzie sprawowało, jeśli marnie to jako alternatywa
zostaje
tunel do OBGYN, do prawda na pol34 ale faktycznie może będzie lepiej
chodził... jakoś tylko nie ufam bramce z polpaku do pol34, ale to tylko
moja paranoia ;)

pozdrawiam,
Bulba

--
   "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool than to
   open it and remove all doubt."