alternetywne wezly

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Wto, 5 Cze 2001, 21:43:07 MEST

On Tue, 5 Jun 2001, Wojciech Bojdol wrote:

> czyli w sumie okrojony traceroute, wywolywany jako CGI z zaufanych host'ow
> lub po autoryzacji przez www.

o to juz Ciebie kiedys pytalem ;>

> trzeba by bylo jeszcze uwzglednic anty-DoS'y.. :)
> czyli najprosciej zapisywac informacje, ktore numery IP jak czesto byly
> sprawdzane i zabronic zbyt czestego sprawdzania.

chyba mozna trzymac wynik trasowania przez iles tam h czy dni, i jesli
pojawia sie ponowne wywolanie z tej samej klasy (np wszystkie sdi w
jednym wezle raczej beda mialy jeden routing) to dac dane z bufora

> ano tez tak mysle.

:>

> Jesli nie ma chetnych to w ciagu paru dni na pewno znajde wystarczajaco
> duzo czasu.

w php bedziesz robil?

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,