Regulamin

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Śro, 23 Maj 2001, 15:17:42 MEST

On Wed, 23 May 2001, Slawomir Hess wrote:

> witam,
> z lekka konsternacja przygladam sie temu, co sie tutaj proponuje..

> ...czy bedzie router w Mikolajkach? ;)
> router BGP tam, gdzie ma to sens. czy ma na sdi? ma, jesli sie
> dysponuje odpowiednia iloscia tuneli. tutaj nalezy kierowac sie
> zdrowym rozsadkiem a nie geografia.
zdrowy rozsadek srednio popiera router z bgp co sdi

> userzy (co za termin...) powinni byc kierowani po klasy adresow
> do najblizszych im (w sensie topologii sieci) administratorow
> wezlow ipv6. tyle.
raczej w topologi v4.. v6  powinno byc maksymalnie bliskie topologi v4

> bez komentarza. umiejetnosc postawienia tunelu przez te osobe
> jest dla mnie wystarczajaca. od czegos przeciez trzeba zaczac...
> oczywiscie mozna wprowadzic jakis "test kompetencyjny" ale po
> co? i co mialby zawierac?

khmm.. ok.. to popatrz czasem odnosnie pytan o postawieniu tunela na
#ipv6.pl i pogadamy o kompetentnosci wtedy..
przepisac ciag komend nie rozumjejac go potrafi calkiem duzo ludzi..

> tia...

w v4 jakos cos takiego jest..moze czasem jest to wypaczone przez robiacych
tyle wpisow zeby wygladalo ze maja cala klase zajeta zeby dostac
nastepna..ale

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl>
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,