Regulamin

Piotr Zurawski szur w ix.renet.pl
Śro, 23 Maj 2001, 15:37:42 MEST

On Wed, 23 May 2001, Slawomir Hess wrote:

> z lekka konsternacja przygladam sie temu, co sie tutaj proponuje..

Ja tego nie napisalem

> ...czy bedzie router w Mikolajkach? ;)

Jezeli bedzie taka potrzeba, znajdzie sie osoba dysponujaca
czasem, komputerem i odpowiednim laczem, to dlaczego nie ?

> router BGP tam, gdzie ma to sens. czy ma na sdi? ma, jesli sie
> dysponuje odpowiednia iloscia tuneli. tutaj nalezy kierowac sie
> zdrowym rozsadkiem a nie geografia.

Czytales wogole to, co wyslalem ?

> userzy (co za termin...) powinni byc kierowani po klasy adresow
> do najblizszych im (w sensie topologii sieci) administratorow
> wezlow ipv6. tyle.

Gdyby czytali to, co jest na www, to na 6bone-gw nie byloby
circa 260 tuneli.

> bez komentarza. umiejetnosc postawienia tunelu przez te osobe
> jest dla mnie wystarczajaca. od czegos przeciez trzeba zaczac...
> oczywiscie mozna wprowadzic jakis "test kompetencyjny" ale po
> co? i co mialby zawierac?

Hmm...to tez jest wyjasnione w propozycji, ktora poslalem.

> tia...

Celem ewentualnego regulaminu jest wlasnie zapewnienie porzadku
w obrebie agregacji i okolic.

--
Piotr Zurawski [fb]
szur w ix.renet.pl