Regulamin

Slawomir Hess cobe w polsl.gliwice.pl
Śro, 23 Maj 2001, 14:56:44 MEST

witam,
z lekka konsternacja przygladam sie temu, co sie tutaj proponuje..

> W skrocie:
> - Jeden "duzy" router BGP w kazdym miescie

...czy bedzie router w Mikolajkach? ;)
router BGP tam, gdzie ma to sens. czy ma na sdi? ma, jesli sie
dysponuje odpowiednia iloscia tuneli. tutaj nalezy kierowac sie
zdrowym rozsadkiem a nie geografia.

> - Male klasy dla userow

userzy (co za termin...) powinni byc kierowani po klasy adresow
do najblizszych im (w sensie topologii sieci) administratorow
wezlow ipv6. tyle.

> - Sprawdzanie kompetentnosci osoby ubiegajacej sie o tunel

bez komentarza. umiejetnosc postawienia tunelu przez te osobe
jest dla mnie wystarczajaca. od czegos przeciez trzeba zaczac...
oczywiscie mozna wprowadzic jakis "test kompetencyjny" ale po
co? i co mialby zawierac?

> - Pobieranie planow zagospodarowania planowanej podsieci

tia...

slawomir hess
--
m a n d r a g o r a  -  t e a m                cobe w polsl.gliwice.pl
[http://mandragorazone.dhs.org]  [http://www.polsl.gliwice.pl/~cobe]

:/ib0ny/bpSqOo: